:::: MENU ::::

تقديم مدونة وظيفة ملائمة رؤية و استراتيجية فعالة في البحث عن الوظائف وكذلك تغطية كاملة لكل مصادر الوظائف الشاغرة علي الأنترنت بالأضافة لمشروع بناء يساعد الباحثين عن وظيفة علي مضاعفة و تحسين نتائج بحثهم دون أي زيادة في الوقت أو الجهد

  • خطط لتصل لوظيفة أحلامك

    Plan to reach your job

  • أنجز خططتك لتصل إلي وظيفية أحلامك

    Get your plan done

  • مبروك حصلت علي وظيفة أحلامك

    Congratulation: you win your job

Wednesday, January 11, 2017

Job Description : 
Handles customer inquiries & requests completely and accurately.
Optimizes the opportunity of each customer contact and offer excellent service.
Adheres to the call script to ensure consistency of service rendered to the customer as well as maintain the call duration within agreed limits + meet KPIs and accurately enter customer data and other relevant information into the CC's CRM as required.
Resolves customer complaints and issues if possible at first call to the satisfaction of the customer.
Alerts the team leader of complaints or issues that require escalation to the responsible departments for complete resolution.

0 comments:

Post a Comment

Fit Job Contact us