:::: MENU ::::

تقديم مدونة وظيفة ملائمة رؤية و استراتيجية فعالة في البحث عن الوظائف وكذلك تغطية كاملة لكل مصادر الوظائف الشاغرة علي الأنترنت بالأضافة لمشروع بناء يساعد الباحثين عن وظيفة علي مضاعفة و تحسين نتائج بحثهم دون أي زيادة في الوقت أو الجهد

  • خطط لتصل لوظيفة أحلامك

    Plan to reach your job

  • أنجز خططتك لتصل إلي وظيفية أحلامك

    Get your plan done

  • مبروك حصلت علي وظيفة أحلامك

    Congratulation: you win your job

Thursday, December 14, 2017

وظائف شركة DHL Express

DHL Is Hiring " Country Customer Service Manager "
Design, develop and execute customer service initiatives and strategies that will ensure service excellence and best-in-class service is delivered to DHL Customers to support country business imperatives and strategic plans in alignment with DHL's global/regional strategy.
Skills
 Customer Contact Centre Management skills 
 Software skills (Customer Contact Centre systems, e.g. ACD (working knowledge)
 Negotiation and interpersonal skills (excellent)
 Leadership skills (excellent)
 Analytical, organisational and motivational skills (excellent)
 People Management skills (excellent)
 +7 years operations management experience in a customer service / contact centre environment.
Interested candidates are required to send their CV's to

0 comments:

Post a Comment

Fit Job Contact us