:::: MENU ::::

تقديم مدونة وظيفة ملائمة رؤية و استراتيجية فعالة في البحث عن الوظائف وكذلك تغطية كاملة لكل مصادر الوظائف الشاغرة علي الأنترنت بالأضافة لمشروع بناء يساعد الباحثين عن وظيفة علي مضاعفة و تحسين نتائج بحثهم دون أي زيادة في الوقت أو الجهد

  • خطط لتصل لوظيفة أحلامك

    Plan to reach your job

  • أنجز خططتك لتصل إلي وظيفية أحلامك

    Get your plan done

  • مبروك حصلت علي وظيفة أحلامك

    Congratulation: you have won your job

Friday, January 4, 2019

اشترك ليصلك نشرة الوظائف بالايميل

Link to اشترك الان لمتابعة احدث الوظائف

وظائف شركة بتشينو BTicino اكبر شركات الكهرباء العالمية مطلوب مندوبين مبيعات

Posted: 04 Jan 2019 06:12 AM PST

 وظائف شركة بتشينو BTicino اكبر شركات الكهرباء العالمية مطلوب مندوبين مبيعات


مطلوب مندوب مبيعات للعمل في بتشينو اكبر شركات الكهرباء العالمية
يشترط خريج كلية ٤ سنوات
يكون من ساكني ( المنيا – بني سويف – الفيوم الفيوم )

ولديه خبرة سنتين في المبيعات تفضل ان تكون في مجال الكهرباء
مرتب أكثر من ٣٠٠٠ ( اساسي ليس مرتبط بتارجت )+ بونص + مواصلات + تامين صحي واجتماعي
برجاء إرسال السيرة الذاتية علي :
Azza.ibrahim@bticino.com

اعلان وظائف النيابة العامة للمؤهلات العليا بجميع المحافظات وتقديم الاوراق حتى 7 / 2 / 2019

Posted: 04 Jan 2019 05:51 AM PST

 اعلان وظائف النيابة العامة للمؤهلات العليا بجميع المحافظات وتقديم الاوراق حتى 7 / 2 / 2019 


اعلان وظائف النيابة العامة وفتح باب قبول طلبات التعيين فى وظيفة معاون نيابة من خريجى كلية الحقوق وكلية الشريعة والقانون والشرطة دفعة 2018 بتقدير عام جيد على الاقل
يتم صرف الملفات بداية من 1 يناير 2019 حتى 10 يناير 2019
وتم استقبال الملفات واستلامها بداية من يوم 26 يناير 2019 حتى 7 فبراير 2019
ويشترط لقبول الطلبات تقديم المستندات المبينة بلوحة اعلانات دار القضاء العالى والمحاكم الابتدائية بالمحافظات وفقا للجدول المرفق بالملف نظير 500 جنية قيمة الملف و200 جنية تكلفة اداء الامتحان التحريرى الذى يتعين على جميع المتقدمين اجتيازه كشرط اساسى لاستكمال باقى الاجراءات
ويسجل المتقدم البيانات على موقع النيابة العامة
www.ppo.gov.eg

وظائف البنك الاهلي الكويتي Al Ahli Bank of Kuwait للخبرات

Posted: 04 Jan 2019 05:48 AM PST

 وظائف البنك الاهلي الكويتي Al Ahli Bank of Kuwait للخبرات


 Corporate Assistant Relationship Manager 1 (1302)
  1. Applications Administration: Responsible for the preparation of credit memorandums and credit proposals.
  1. Financial Spreads: Preparing spread sheets based on the financials of the existing / prospective customers.
  2. Financial Analysis:   Project  and analyze the financials supported by the spread sheet and other information gathered to produce effective reports explaining the historical operating performance of a company as well as its financial position, liquidity, & cash flow management etc.  to support informed decision making
  3. Credit review: Responsible for preparing the CPs to credit committees and handle requests for clarification and additional information. Advise client of progress of application.
  4. Operations: Responsible for managing the day-to-day operation of the existing clients within his/her portfolio.
  5. New Customers: Approaches prospected customers to market corporate facilities.
  6. Customer Service: Handles all customers' inquiries while maintaining high level of customer satisfaction.
Acting as a second (after the credit analyst) level point of contact for corporate customers to resolve any problems, in the absence of Relationship Managers; as a necessary step, accompanying the Relationship Manager to at least one meeting with the existing or prospect  clients.
  1. Client Management: Assisting in the account management process as instructed by the Unit Head: This includes but is not limited to:
  • Monitoring customer compliance with credit limits, and initiating Early Alert Signals.
  • Manage a limited number of accounts, supervised by the Unit Head, ensuring that client needs are delivered and a high quality service is provided
Experience:
  •  5 to 7 years banking sector experience
  • Experience in corporate banking, credit analysis or in supporting relationship management
  • Track record in supporting corporate clients
  • Experience in credit analysis, credit process and portfolio management

To Apply

وظائف شركة Azadea مطلوب مسئولين مخازن في ZARA

Posted: 04 Jan 2019 05:15 AM PST

 وظائف شركة Azadea مطلوب مسئولين مخازن في ZARA


Key Accountabilities
Receive merchandise and count it physically and electronically in order to ensure accuracy of information
Inspect the quality of the received products looking for damaged or wrong items and report discrepancies to the hierarchy
Classify and store items in the warehouse on a daily basis as per shop procedure in order to ensure timely finding and release of products
Organize and arrange merchandise according to items characteristics and set standards, and tag newly arrived and/ or returned items as instructed
Coordinate the cleansing of the warehouse with designated cleaning agents
When requested, participate in the inventory of products and report the end-of-day inventory status to Shop Manager
Assist Sales Associates in replenishing stocks on the shelves in order to ensure availability of products at all times
Report any suspected theft or loss prevention issue to the Loss Prevention department
Maintain knowledge of new sales policies, promotions, new items, and other specific issues as needed

Qualifications, Experience, Knowledge

High School Degree
Competencies
Attention to details
Planning and Organizing
Communication Skills
Initiative
Change and Adaptability
Teamwork
Cultural Awareness


0 comments:

Post a Comment

Fit Job Contact us